Loyalty TM antichurn strategi
Dette er sakset fra Loyalty sin nettside.
Vi har utviklet konseptet Antichurn siden 2005 og kommet frem til ulike antichurnaktiviteter som virker. I dag redder vi kunder i et utall segmenter for flere av våre oppdragsgivere.
Kunder i dagens marked er ikke lenger så lojale som de var, kampen om å beholde kundene blir stadig viktigere. Det å redde en kunde er billigere enn å skaffe en ny, samt at det viser seg å være en positiv opplevelse for kunden som ønsker å forlate selskapet. Alle liker å bli anerkjent for tiden og pengene de har lagt igjen som kunde, en prat med en av våre spesialister på Antichurn vil etterlate et godt inntrykk og vil i de fleste tilfeller forlenge kundes levetid.
La oss se litt nærmere på den siste setningen:
… og vil i de fleste tilfeller forlenge kundes levetid.
Med andre ord, hvis man er kunde av et firma som bruker Loyalty til kundestøtte, og ikke fortsetter kundeforholdet, så dør kunden.
Litt uheldig ordvalg.