Loyalty TM antichurn strategi

Dette er sakset fra Loyalty sin nettside.

Vi har utviklet konseptet Antichurn siden 2005 og kommet frem til ulike antichurnaktiviteter som virker. I dag redder vi kunder i et utall segmenter for flere av våre oppdragsgivere.

Kunder i dagens marked er ikke lenger så lojale som de var, kampen om å beholde kundene blir stadig viktigere. Det å redde en kunde er billigere enn å skaffe en ny, samt at det viser seg å være en positiv opplevelse for kunden som ønsker å forlate selskapet. Alle liker å bli anerkjent for tiden og pengene de har lagt igjen som kunde, en prat med en av våre spesialister på Antichurn vil etterlate et godt inntrykk og vil i de fleste tilfeller forlenge kundes levetid.

La oss se litt nærmere på den siste setningen:

… og vil i de fleste tilfeller forlenge kundes levetid.

Med andre ord, hvis man er kunde av et firma som bruker Loyalty til kundestøtte, og ikke fortsetter kundeforholdet, så dør kunden.

Litt uheldig ordvalg.

2 thoughts on “Loyalty TM antichurn strategi”

  1. Hei Kent,

    Vi er helt enige med deg. Vi har endret ordvalget til noe som passer litt bedre.

    Takk for oppmerksomheten :)

    -Christian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *